Klacht indienen | HUSKY NL

Klachten – hoe gaat u verder?

Geachte klant, indien u, ondanks alle inspanningen van ons bedrijf om de hoge kwaliteit van de aangeboden goederen te behouden, een legitieme reden heeft voor een klacht, ga dan als volgt te werk:

  1. Als u de mogelijkheid heeft, voeg dan foto's of een video toe die de locatie van de schade op het product nauwkeuriger specificeren, dit versnelt de verwerking van de klacht
  2. Zodra het formulier is ingevuld en bevestigd, wordt er een PDF-document gemaakt en naar uw e-mailadres verzonden. Print deze pdf uit en voeg deze samen met een kopie van de aankoopbon toe aan de goederen waarop de klacht betrekking heeft. Het wordt gebruikt voor snellere identificatie
  3. Als u de mogelijkheid heeft, markeer dan de locatie van het defect op het product in een eenvoudige vorm (bijvoorbeeld een papieren doos). Dit zal de claimtechnicus helpen het defect te identificeren.
  4. Verpak de goederen in kwestie zo dat ze niet verder beschadigd raken
  5. Bestel een collectie via GLS en stuur retour de goederen naar HUSKY.

Het volledige klachtenbeleid is onderdeel van de Algemene Voorwaarden.

!

Als u vragen of onduidelijkheden heeft, neem dan contact op met info@huskynl.nl of bel onze gratis klantenservice op +31 20 369 8623, die op weekdagen tussen 9.00 en 17.00 uur bereikbaar is.

Uw Husky-team

Wij geven om je privacy

HUSKY CZ, sro ze hebben uw toestemming nodig voor het gebruik van cookies om content en advertenties te personaliseren, functies voor sociale media aan te bieden en het verkeer te analyseren. Door op de knop "Ik ga akkoord" te klikken, gaat u akkoord met het opslaan van cookies in uw browser, waardoor u de mogelijkheden van de website optimaal kunt benutten. Details vindt u op de pagina "Informatie over cookies". Bekijk hoe Google persoonlijke gegevens verwerkt.